Διαχείριση και αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών στη σχολική τάξη
Δράσεις  |  Θεάσεις: 54  |  A+ | a-
Στις 14 Μαρτίου 2024, ημέρα Πέμπτη  στο 3ο Γυμνάσιο Βόλου και συγκεκριμένα στα τμήματα  Α2 και Α3 ξεκίνησε η δράση-παρέμβαση με θέμα: «Διαχείριση και αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών στη σχολική τάξη» και  ολοκληρώθηκε στις 21 Μαρτίου ημέρα Πέμπτη  2024. Το πρόγραμμα της δράσης-παρέμβασης υλοποιήθηκε σε δύο φάσεις συνολικά 2+2 διδακτικές ώρες.

1. Στην α΄ συνάντηση - αναγνώριση της σύγκρουσης πριν ή κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
1  διδ. ώρα  Α2 +  1 διδ. ώρα  Α3.
Δραστηριότητα: Συνεργατική ενίσχυση της ομαδικότητας-συλλογικότητας.

2. Στην β΄ συνάντηση - διαχείριση- αντιμετώπιση-τεχνικές  υποστήριξης.
1  διδ. ώρα Α2 +  1 διδ. ώρα Α3.
Δραστηριότητα: Παιχνίδι ρόλων. Τελικός  αναστοχασμός-συζήτηση.

Στόχοι Παρέμβασης:
  • Να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες τους.
  • Να εκτιμήσουν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία των συνομηλίκων τους.
  • Αναστοχασμός στους όρους αλληλοσεβασμός, ομαδικότητα, μοίρασμα, συγχώρεση.
  • Ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων προκειμένου να δημιουργούν υγιείς φιλίες και σχέσεις.
  • Δημιουργία θετικού κλίματος.
Προσδοκώμενα αποτελέσματα:

Μέσα από τη σύνοψη των δραστηριοτήτων ,αποτελέσματα της συνάντησης. Οι μαθητές καλούνται να αναστοχαστούν, πόσο σημαντικό είναι  να σεβόμαστε και να κατανοούμε την διαφορετικότητα  στη δημιουργία υγιών σχέσεων, χωρίς  προβληματικές συμπεριφορές.

Το πρόγραμμα της παρέμβασης για τα τμήματα Α2 και Α3  σχεδιάστηκε και ολοκληρώθηκε από τις: 
  • Κοντοχρήστου Δ.  Ψυχολόγο. 
  • Βασιλικού Κ.  Κοινωνική Λειτουργό.
Οργάνωση-συντονισμός της δράσης-παρέμβασης:  Γκόντα Γ. (ΠΕ02), φιλόλογος του 3ου Γυμνασίου Βόλου.
Top